torsdag, december 08, 2011

Eftermiddagspromenad i December

Jag vet inte om det var duggregn, duggsnö eller vad det var för slags dugg som kom från himlen, men det kändes som att det inte var bra för mobilen. Det var igår, i samma veva som jag filmade Solrosroten med den, och det kändes inte riktigt tvärsäkert att blöta ner den på det viset. Ändå passade jag på att filma lite mer när jag ändå höll på.

Solen var i och för sig på nedgående, men jag tycker mobilkameran skötte sig hyfsat ändå, med tanke på det. Hyfsat - men inte superduper direkt. En bit in i filmen, sådär 20 sekunder, hänvisar jag till en låt. Det är denna jag menar.


(Soundcloudspelaren syns nog inte i din rss-läsare)

Jag begär inte att du ska titta på sex minuters omkringtraskande och osammanhängande mumlande i skitväder, men kolla i alla fall den första minuten, och hör vad jag menade med den där låten.

Inga kommentarer: