måndag, december 05, 2011

Måndag morgon, facebook

Johnny Söderberg Halsduken stryper mig, men bara psykologiskt, för den sitter inte åt. Jag är bara ovan. Sitter på morgonbussen, lyssnar på Jonathan Richman.
Anna Toss Man vänjer sig.
Johnny Söderberg Det gör man. Nu kom jag att tänka på Kjell Höglund.
Anna Toss Jag vet, jag kom på det i samma sekund jag tryckte på Enter. Nu kommer jag att ha den låten i huvudet hela dagen.



Nå, då får det helt enkelt lov att bli Kjell Höglund, med: "Man vänjer sig".

7 kommentarer:

Anonym sa...

Man hör tyvärr inte så mycket från Kjell Höglund nu för tiden?

Hasse

stationsvakt@gmail.com sa...

Hasse: Ja, vars är han?
https://www.flashback.org/p34087283

Anonym sa...

Trist. :-(

Hasse

stationsvakt@gmail.com sa...

Hasse: Ja, fast tja ... livet går upp och ner.

Anonym sa...

Nog fan är det så!

Hasse

Unknown sa...

Han är bra den där Höglund, på ett lite otäckt, ångestfyllt vis. Han har ett darr på rösten som påminner om: http://youtu.be/ZYnwWc8tUEo

stationsvakt@gmail.com sa...

Mms: Haha, ja faktiskt en bra iakttagelse.