fredag, maj 25, 2012

Ett par gånger under timmen

De två senaste löppassen har gått sådär - varit hyfsade. Häromdan, det var väl i måndags eller tisdags, kom jag under timmen, vilket får anses vara bra för att vara jag.



Å andra sidan kör ju var och varannan 70-årig gubbe och tant klädda i fantomenkläder timmen på mellan 40 och 50 minuter, åtminstone känns det så. Nå, igår kväll knäckte jag i alla fall timmen igen.



Jag märker att när jag joggar --> snabbspringer --> går --> joggar igen, om vartannat, så går det faktiskt fortare i längden än om jag bara joggar, så den stilen kommer jag nog fortsätta med ett tag framöver, tror jag.

2 kommentarer:

Paradigm sa...

Se upp så att du inte blir en sån där gångare med fånig keps som svassar runt och vickar på häcken bara.

stationsvakt@gmail.com sa...

Tyvärr - fast jag tror att jag springer - är det nog ofta så det ser ut.