tisdag, november 29, 2005

Bordellbesökarna



Det har ju skrivits en del om hur polisen sprängde nån bordellrörelse, bland annat i Expressen. Den här gången har de beskrivit hur det gick till när några sexköpare greps. Jag tyckte det var intressant att läsa om hur de såg ut eller vad de gjorde när det klev ut ur bordellporten.

Försäkringsbolagschefen: "Sätter sig i bilen och kör mot Ica Kvantum."

Pensionären: "Han tar det lugnt, tittar på omgivningen innan han slutligen hoppar in sin bil."

Sexsurfaren (vad tjänar en sån?): "Hans ansikte lyser och han ser nöjd ut."

Pappan: "Kommer ut med ett leende, sätter sig i bilen."

Den korthårige vakten": "Kommer ut med ett nöjt leende på läpparna, sätter sig i vaktbilen."

Eftersom jag aldrig har varit på bordell så har jag inte vetat hur man ser ut efteråt. Men nu - om jag ser nöjda gubbar, eller gubbar som sätter sig i bilar i största allmänhet - då fattar jag ju vad de har gjort.

Inga kommentarer: