torsdag, januari 26, 2006

Orkar inte - vill vara den glade vandraren istället

Förlåt Chadie, men jag orkar helt enkelt inte vara med på den här memen, pallar bara inte. Jo för att: jag hade mardröm, vilket skapar olust hela dagen. Och: hade virus eller trojan eller vad det var i datorn. När man sitter långa timmar och söker efter skit i datorn - vilket är rätt enahanda samtidigt som det ändå kräver lite tankemöda - så sitter man där och surar över att man är så dålig på att skydda sig från skit. Med andra ord - man sitter och söker i sig själv samtidigt.

Inre rotande är långt ifrån min favoritsysselsättning. Dessutom hittar man lika många virus och trojaner därinne med, och de är - om inte omöjliga att rensa bort, så i alla fall svåra. Så jag orkar inte svara på frågor. Dessutom är jag nog blogosfärens memebrytare nummer ett ändå; det är inte min grej helt enkelt. Jag körde fredagsfyran förr, men jag gav upp, för det blev ångest. Jag vill vara den glade vandraren.
---
Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: