tisdag, augusti 15, 2006

Blogger beta

Shit! Det verkar vara en riktigt stor omändring i mitt bloggverktyg. Tittar man på den här videon är det knappt man vågar svitscha över till beta-läget, tänk om nåt pajar? fast det är ju klart att jag kommer att göra det - nyfikenheten övervinner det mesta. Här är några "nya features" som man måste lära sig vad de är:

Dynamic serving
Access control
Labels
More site feed options
Improved dashboard
Google accounts
---
Andra bloggar om: ,
---
UPD:
Jag får tydligen vänta med att svischa, verkar det som.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Då var det inte så farligt att trycka på knappen, men det såg lite domedagsaktigt ut :-). New blog, den gamla försvinner den då typ-

Anonym sa...

annica: Ja, särskilt som det ligger så mycket fulkod i min.

Coola Morsan sa...

Videon var som om det var jag som testade runt själv. Total-velig klickare, ändrade sig hela tiden. Fram och tillbaka.

Jag skulle inte våga switcha över.
Det får bli en ny blogg i så fall.

Anonym sa...

c m: Tur att jag inte har fått möjligheten ännu. Måste smälta det först.

Plastfarfar sa...

Det där med "oldest first" i arkiven är ju klart intressant för oss som skildrar en händelseutveckling.

Men jag väntar nog till ordet "beta" är borttaget...

Anonym sa...

n n: Jo .... det är nog lika bra kanske.

mrdantefontana sa...

GE MIG! GE MIG! GE MIG!

VARFÖR ÄR INTE JAG UTVALD. JAG ÄR JU THE SWITCH MAN. DET ÄR JU DET JAG ÄR.
DETTA ÄR OACCEPTABELT. SWITCH ME TO YOUR LEADER IMMEDIATELY. JAG VILL SVISCHA NU. INTE SEDAN.

Jessica sa...

Hehe, jag fick switcha idag! Även om det kommer ta ett tag innan den gamla bloggen får använda verktyget. Gillar kategorierna

mrdantefontana sa...

JAG SWITCHADE INTE. DÄREMOT SÅ SCRATCHADE JAG. HIT och sedan DIT.

:-)

mrdantefontana sa...

Funkar ju kalasbra. Härligt med framsteg.

Anonym sa...

mrdantefontana: Ovanligt skön färg på hardcorefontena!

jessica: Vilken fruktansvärd orättvisa att DU fick och inte jag.

Marion Eleonora... sa...

Byt inte till Beta. Jag gjorde det för en dag sedan och det har varit katastrof sen dess.

Anonym sa...

Marion Eleonora: Din blogg ser inte ut som en katastrof i alla fall - åtminstone inte i Explorer.