tisdag, augusti 15, 2006

Parti och minut manupilation

Jag är tydligen vänsterpartist enligt svt:s väljartypstest. Åtminstone delar jag vänsterpartiets syn på saker och ting till 55% - så jag är väl på gränsen till någonting annat också, frågan är vad.

Här gör du svt:s väljartypstest. Annars kan man ju, om man har problem med att välja vem man ska hålla på, låta dem slåss om saken: Den stora morotsfajten.

Från det ena till det andra - bildmanipulering. På SR:s "Vår grundade mening" pratades det om manipulering av bilder - med tanke på de senaste dagarnas debatt.
Här kan man lyssna på det.
---
Andra bloggar om: ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

jahapp & jag är 64 % miljöpartist..
world verification OOOWQ = som jag känner mig med andra ord

Anonym sa...

lovisa: Jag trodde j a g skulle vara det.

Anonym sa...

nä d u är vänsterpartist j a g är grön

Anonym sa...

lovisa: Vi får se vad jag är - om en månad.

crrly sa...

Jag är 41 procent vänsterpartist. Hmm. Så jävla stereotypt.

Anonym sa...

crrly: Det betyder att du är 59 % Sverigedemokrat.