tisdag, oktober 31, 2006

Stjärnor

Är det nån mer än jag som har undrat samma sak? Jo, att när det handlar om porr, så blir man stjärna automatiskt. "Lurad att bli porrstjärna på nätet" och liknande rubriker brukar finnas i kvällstidningarna. Men varför är någon en stjärna bara för att hon/han är med i porr?

Samma med dem som inte blir lurade eller lockade. Är man med i en porrfilm, det räcker med en undanskuffad biroll, så är man en porrstjärna. Är inte det konstigt. Om samme någon gör en undanskuffad biroll i en vanlig film, då är denne ju ingen stjärna. Voffor är det på dette viset
?
---
Andra bloggar om:

14 kommentarer:

Anonym sa...

Alla som är med i porrfilmer förtjänar en guldstjärna

Anonym sa...

Jag tänker på det ironiska uttrycket 'Vilken stjärna!'. Det kanske inte är så vanligt numera?

Martin Klasch sa...

Va! Så du menar att du inte är någon stjärna då?!

Anonym sa...

pontus: Haha, jag brukar stjärnmärka vissa av dina poster i min Google Reader.

desirée: Jo, faktiskt, jag brukar faktiskt köra med det.

p-e: Vad ska jag svara på det?! ;D

Martin Klasch sa...

Det är nog bäst att låtsas som att det regnar. Vilket inte är så svårt :(

Anonym sa...

p-e: Nä fan, det öste ner nyss.

Anonym sa...

J: Tackar =P

Anonym sa...

Pontus: Ärligt, du är en av blogosfärens mest underskattade/oupptäckta/mobbade bloggare (du är ju gammal mobbare själv i och för sig ;-))

Anonym sa...

Mobbing skiljer agnen från vetet. Det enda felet med mobbing, är att det inte står med i läraoplanen. Mobbing skulle in på schemat!

Anonym sa...

pontus: Hur tränar man lärarna?

Anonym sa...

J: Ge dem varsin låda ägg och friheten att göra vad som faller sig naturligt - vilket torde vara att ställa upp samtliga elever i klassen på rad längs med väggen, förse dem med ögonbindel och avfyra!

Anonym sa...

Pontus: Nej, säger jag, att hålla på med mobbning är inte ett korrekt beteende.

Anonym sa...

Nej, det kanske du har rätt i, vid närmare eftertanke. Tortyr och lobotomi är nog den rätta modellen. Vad nu detta har med porrstjärnor att göra...

Anonym sa...

pontus: En hel del tror jag (men jag orkar inte analysera fram varför).