fredag, januari 12, 2007

En bloggöl

Jag hann i stort sett bara skaka hand med Mats Andersson, sedan var jag tvungen att pila iväg. Det var på Bloggforum 2, vill jag minnas. Men nu får jag chansen igen.

Det blir alltså en bloggöl. Denna gång på ett ställe som heter KGB Bar & Restaurant, och som ligger på Malmskillnadsgatan 45. Klockan 18:00 är tiden som gäller, och lördag (13/1) är dagen.

Kom dit, eller var en

(Precis som med pollar och utmaningar riktar jag mig inte till någon speciell, utan till den som läser detta).
---
Andra bloggar om:

13 kommentarer:

Anonym sa...

jag tvingas ju att vara den där gula rutan.....

det funakr inte med text : be there or be a "gör en låda med fingrarna i luften lika coolt som Uma i Pulp Fiction"

stationsvakt@gmail.com sa...

el: Du får gå på Göteborgsbloggträffarna istället, och snacka om era goa bloggar. .-)

lisa sa...

Vi kasnke borde ha en konkurrerande, eller nej, det blir ju inte en konkurrerande, men vi kanske borde ha en bloggöl här i Götet med. Jag vet en som är aldeles extra förtjust i ordvitsar...

Anonym sa...

jag skulle varit på en gbgträff men fegade ur dock.

inte pågrund av ordvitseriet iallafall.

Jag skall iofs upp till Sthlm i slutet av månaden och kan droppa gbgskämt för hela slanten då :)

stationsvakt@gmail.com sa...

lisa: jag Googlade på "Bloggträff i Göteborg", och det verkar ju ha varit minst en.

el: Du kan drop 'till you drop.

Anonym sa...

Hej Stationsvakt! Jag har en fråga du kanske kan hjälpa mej med. Det är såhär att jag har bloggat i ett år nu, men aldrig varit på bloggträff. Nu ser jag att det anordnats en sådan på Malmskillnadsgatan.
Min fråga är: kan jag gå till träffen utan att förväxlas med en glädjeflicka? Eller är bloggträffen i själva verket en täckmantel för något betydligt mindre oskyldigt?

Svar till Nervös oskuld.

stationsvakt@gmail.com sa...

Salt: Jag undrade också över adressen. Kanske tanken är att om man har annonser på sin blogg, så är man en hora. Eller nåt.

Anonym sa...

Jag hatar KGB! Dom vägrade släppa in mig en gång, vilket gjorde mig störtförbannad för jag var både snygg & nykter, så jag vet inte riktigt vad the fuckin' deal var.. Alla som stod bakom mig i kön fick glida in minsann minsann.

stationsvakt@gmail.com sa...

s-b: Vilka jävlar. Antagligen var de bara avundsjuka på din snygg och nykterhet.

Anonym sa...

Shit! KGB är ju mitt gamla stamhak (trots att jag sällan var snygg och/eller nykter). Nu blir jag ju sugen på att dyka upp! Fast... som jag mått den senaste tiden är det nog inte mycket att hoppas på *tar mig för pannan*

stationsvakt@gmail.com sa...

Paula: Du kan ju dyka upp ett litet tag ändå. Om du inte bor för långt bort.

Anonym sa...

Jag bor i Uppsala ju, och det tycker jag är lite för långt bort idag.

stationsvakt@gmail.com sa...

Paula: På så vis. Well, det blev bara en liten (men trevlig) bloggöl.