onsdag, januari 31, 2007

Opinionsundersökningarna i tidningarna är inte mycket att ha

Egentligen, när man tänker efter, så är ju tidningarnas små opinionsundersökningar inte mycket att hänga i julgranen. Här intill, till exempel, ser ni vad jag gav Grammisgalan för betyg. Jag såg inte galan. Anledningen till att jag bara gav den en geting var att jag störde mig på bilden i artikeln. De såg störande ut, helt enkelt. Jag är långt ifrån en unik och originell människa, så det finns all anledning att tro att många gör som jag.
---
Andra bloggar om: ,

10 kommentarer:

Magnus Carlbring sa...

vi provrade okcså jag okcså morran att hängra dom julgrannen okcså du har rätt: ingnenting snyggt alls fakctiskt

stationsvakt@gmail.com sa...

embryo: Kanske om man emaljerade dem?

Magnus Carlbring sa...

jag tror dom är snyggrare i julgrannen på engelskca: polls

det låtrer billigrare okcså

tio polls för 99:- på ikea i julskylten

men hur myket oj oj oj oj skullre inte en opinionsundersökning kostra det undrar jag nu yo

kankse kan man ha den som toppskärva

stationsvakt@gmail.com sa...

embryo:
"Poll up to my bumper baby,
In your long black limosine"
/G. Jones - opinionsundersökare

Anonym sa...

håller den där mannen - embryo - fortfarande på med det där? trodde the joke was over.

stationsvakt@gmail.com sa...

well: It ain't over till the fat lady sings.

Magnus Carlbring sa...

ja herregudrun hon var här den feta damen nyss okcså sa:

nu embryo

nu du embryo

NU DU LILLE EMBRYO

nu ska jag sjungnga för dej eftrersom jag är the fat lady

jaha det är du

hon såg rättså festlig ut hon var klädd som en julgranne

fast utan opinionsundersökcningrar

men embryo sade (okså det här lät som åskca litegranna): akc nej akc

vad sa du att du sa sa du embryo

jag sade akc nej jag är ikce redo att gå igjenom perleporten (ellrer troligare: in i hissen dit ner) ännu

så embryo sjöngng för the fat lady han istället: jag gjer mej inte

jag gjer mej inte förrän det är fred på jordklotsen okcså allan menniskor åtminstone en gångng i livet kan säja: ja vid ljusdals alla svordomar det här är en bra platts att leva på

det säjer jag nu yo

ps det är ingnet skämt det är bara någnonting jag har ätit ds

stationsvakt@gmail.com sa...

embryo: Det var tvärtemot den tjocka damen - ord .. och inga visor.

CV sa...

Tänk på opinionsundersökningarna i tidninger efter politiska debatter som slutar vid 22.00 eller senare.
Hur många arbetare som ska upp klockan fem för att hinna till rapporten på sjukhuset eller till byggena. Hur många av dessa har ork och tid att koppla på datorn och rösta efter debatterna? Självklart att borgarnas sympatisörer vinner dessa opinionsundersökningar.
RS
kulturbloggen.com

stationsvakt@gmail.com sa...

CV: Å andra sidan kanske de sjukskrivna, förtidspensionerade och de arbetslösa jämnar ut saken.