lördag, april 21, 2007

Mode på Lava

Städningen och disken får vänta. Jag ska se dottern och hennes kompisar/kollegor visa upp egna kläd-kreationer på Lava.

Man får passa på att besöka Lava, antar jag, för jag har en känsla av att det inte kommer att finnas till så länge till. I SvD för ett halvår sedan kunde man läsa:
Lavas plats i Kulturhuset kan vara hotad om den borgerliga alliansen vinner valet. Moderaterna tycker att lokalerna kostar för mycket och vill flytta verksamheten till billigare lokaler, utanför staden.

---
Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vad tråkigt! Jag tycker Lava ligger bra där det är. Har bara varit där några få ggr då jag har varit på besök i staden. Men det är ju ett toppenställe!

stationsvakt@gmail.com sa...

sara: Eller hur. Bygg tio till. Både i innerstaden och förorten.