onsdag, oktober 31, 2007

Signatur under bloggposterna

Andra bloggar om: , , ,
---



Vad sägs om att lägga till en "handskriven" signatur under sina bloggposter? Fast grejen är ju att du varken orkar scanna din autograf eller ens öppna upp ritprogrammet. Då finns det ett sätt.

Du skriver ditt namn eller signatur (inga å, ä eller ö:n). Sedan väljer du bland en hel massa typsnitt av handstilsfason. Därefter storlek, och sedan färg och lutning. Sedan sparar du bilden. Allt detta gör du i My Live Signature.

(via)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nr 2 0ch 3 är mest tilltalande...tycker jag.
:-) Molly Ginger.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Min egen, riktiga stil, liknar mer den som smågrabbar använder - såna som går i lågstadiet.

Anonym sa...

Johnny! Män förblir pojkar, skolkillar, hela livet... I positiv bemärkelse...
;-) Molly G.

stationsvakt@gmail.com sa...

Molly: Nja... man måste växa upp lite till slut, tror jag. Det är åtminstone det jag säger till mina grabbar ibland: Väx upp för fan! :-)