torsdag, augusti 14, 2008

44


---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

26 kommentarer:

Jocke Andersson sa...

Grattis då!

Min inställning är att det finns alltid någon som är äldre än en själv, så då gör det inget. Det är därför man alltid ska umgås med personer som är några år äldre än en själv. :)

Översättarhelena sa...

Grattis! Om du sköter dig så blir du snart lika gammal som jag.

Pseudonaja sa...

Hurra på födelsedagen!
Det enda som är värre än att bli äldre är att inte bli det...

Btw så har jag grodor på bloggen idag.

josephzohn sa...

Grattis!
Men?
Är hoppet ute??

John Eje Thelin sa...

Grattis, din lymmmel. Hoppas vi ses nån gång igen innan du fyller vinylsingel.

Anonym sa...

Beklagar... :-)

stationsvakt@gmail.com sa...

jocke a: Men om man får leva tillräckligt länge kommer till slut en dag då det inte längre finns någon äldre att umgås med. :-)

ö-helena: Tack, jag ska försöka. :-)

pseudo: Tack. :-)

jos: Tack. Nä, jag letade efter en bild på en ättestupa, och hittade bilden.

john: Tack. Vi får jobba på det.

stationsvakt@gmail.com sa...

mrarboc: :-)

malin sa...

Men gud vad du är gammal! ;) Grattis!

Cecilia N sa...

Grattis!

stationsvakt@gmail.com sa...

malin: Jupp, det kan inte hjälpas. :-) Tack.

Cecilia: Tack. :-)

Maria sa...

Åååh så härrrligt... att fylla år!!! Grattis, världens näst bästa Johnny (sorry, världens BÄSTA Johnny bor uppe i Östersund... enligt en vän till mig!)

Anonym sa...

Grattis från mig med! Jag fyllde det där för ett halvår sedan och har redan börjat sikta in mig på nästa årsdag.

Anonym sa...

Grattis!

Och 44 är ingen ålder. Tro mig. Jag vet.

stationsvakt@gmail.com sa...

maria: Tacktack. :-)

Ullah: Ett halvår sedan? Vilken gamling du är! :-D

ab: Tack. :-)

Peace in mind sa...

Världens bästa ålder enligt mig...Jag går in hos mig och bakar en cybertårta dagen till ära!

Peace in mind sa...

Jag är klar nu...

Plastfarfar sa...

...den som vore 44 ändå. *suck*

Grattis, unge man, från mig och Barnens Farmor.

stationsvakt@gmail.com sa...

anna: Tack. Smarrigt! :-)

pf: Tack. :-)

Daniel sa...

Grattis!

Anonym sa...

Men fyller du åååååååår? Grattis, för bövelen! Hoppas din dag blir bra!

Ozjeppe sa...

Grattis gamle man! Jäkla tur att jag råkade surfa in just idag- är inte så nätaktiv längre...

stationsvakt@gmail.com sa...

antimonite: Danke. :-)

Suvi: Tack. :-)

Oz: Tack. Men nu, i och med kommentaren, blev du nätaktiv.

Martin Klasch sa...

Ättestupa! Ättestupa! Ättestupa!
Limfabrik! Limfabrik! Limfabrik!

Ha den äran, gamle man!

Martin Klasch sa...

Är det förresten den berömda målningen "Karl den XII:s hästs likfärd" vi ser?

stationsvakt@gmail.com sa...

p-e: tack. Nä, det är en bild av nån som heter Sidney Nolan.