fredag, augusti 29, 2008

Mariinskij passerar, jag ritar

Jag har nyss släppt in massor, massor och massor av ryssar och ryssinnor i Berwaldhallen. Det är Mariinskij-orkestern som ska spela, och medan jag har suttit och sagt: Hej! Hello! och Гей! till var och en av dem som har passerat, har jag roat mig med att rita ett självporträtt - utan att titta på skärmen (jag ritade i Paint). Så här ser jag tydligen ut.

Ja så här ser jag ut, och det är inte ett skit nån kan göra något åt det.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad brett du verkar ha mellan ögonen kan jag konstatera. Och kunde du inte ha kostat på dig ett litet leénde när du ändå blev avritad?

stationsvakt@gmail.com sa...

vanja: På riktigt har jag rätt smalt. Konstigt. På riktigt log jag lite krampartat sådär.

stationsvakt@gmail.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

Jag skulle klassa din teckning som just rysk avantardism! Så sant som det är sagt!!!

stationsvakt@gmail.com sa...

maria: hehe, jag blev påverkad av ryska vibbar.