onsdag, september 17, 2008

Vilka starka bilder?

Ibland får jag för mig att medias varningar för "starka scener" eller "starka bilder" bara är lockbeten, nåt som ska få oss att tänka: -Åfan, måste kolla!

Aftonbladet varnar för starka bilder.Som nu då, en video i Aftonbladet. En figur kör omkring med bil. Vi ser det från en övervakande helikopter. Han är jagad av polisen, och efter ett tag stannar han och sticker iväg. Men polisen är där, och han blir omringad. Medelst elpistol får de ner honom på marken, och då ger han upp. Därefter grips han. The End.

Jag var tvungen att titta på filmen två gånger, men jag såg aldrig några "starka bilder".
---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

Catta sa...

I min blogg varnade jag ju för just detta , typ kolla inte om du är känslig..Och jag hade ju verkligen starka bilder, eller hur??

stationsvakt@gmail.com sa...

catta: Ja verkligen, och tack vare varningen var man ju tvungen att titta.

Catta sa...

Haha, ja det är ju det som är det märkliga. Ungefär som när man är höjdrädd men bara MÅSTE titta ner :)

stationsvakt@gmail.com sa...

catta: man måste till och med kämpa mot sig själv så man inte hoppar ner.