onsdag, oktober 01, 2008

Galna kokvinnan

Galna kokvinnans överdel.

Ännu ett fall av "Hur tänkte han egentligen där?", fast i det här fallet är han en hon. Kanske gick tankarna så här:

Galna kokvinnans underdel."Hmm .. nu när jag ändå har en kodräkt på mig , ja då kan jag ju passa på att skrämma barn, stoppa trafiken och urinera offentligt. Och när jag sen blir haffad, ja då kan jag ju skrika "Sug mina spenar!!" åt vakterna. Fan, det låter ju som en toppen-idé."


---
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det coolaste av allt var att hon ropade till fångvaktarna "Sug mina spenar!" - och vid det laget var hon spik nykter Snacka om attityd. ;)

stationsvakt@gmail.com sa...

magnus: Hon kunde kosta på sig att ha attityd, eftersom vakternas standardfras till såna som hon - "Din jävla kossa!" - var neutraliserad. :-)

stella sweden sa...

...lite galna människor går väl an, men inte galna kossor! ;)

Anonym sa...

Ja, vad ska man säga? Jag valde att gapflabba - och skrattet var väääldigt välbehövligt just nu.

stationsvakt@gmail.com sa...

stella: Det är kombinationen som blir lite jobbig. :-)

gina: :-)

Anonym sa...

Jag tycker det är briljant, rent av konstnärligt!
Konstnären Ole Kulig (stavningen är fel) från Moskva gjorde en performance där han stod på alla fya och skällde på folk och bet någon stackare i benet. Om det kan kallas konst så är väl spen-damen det också...? *S* Hon är definetivt sötare:)

stationsvakt@gmail.com sa...

paljettenq: Konst eller ej - i finkan fick hon spen-dera tid. :-)