onsdag, december 24, 2008

Doug och hans nötter

I och med Spotify har det blivit att jag har surfat runt efter obskyr och/eller åtminstone ovanlig musik. Jag har stött på en hel del bra källor att gräva inspiration ur, som den här, men framför allt har jag stövlat över en hel del märkliga skivomslag. Kolla in skivorna nedan - Doug Clark and The Hot Nuts, heter de visst.



Doug och hans heta nötter har tydligen nån liten hemsida, visar det sig. Där står det om gruppen:
"Doug Clark and the Hot Nuts are the legendary proto / arch / stereo / typical Southern college fraternity house-party band, the original raunch and gross-out boys, the mud wrestlers of music, living legend."
De fanns inte på Spotify, men jag hittade deras musik ändå: Här. Och well, om jag måste välja mellan musiken och skivomslagen, ja då väljer jag nog skivomslagen.
---
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: