torsdag, december 02, 2004

Den tillkämpade twisten

Jag måste redan från början erkänna att denna post är helt och hållet tillkämpad. Jag hyrde "Dawn of the dead" igår, senaste versionen, och satt och plockade ut lite bilder ur filmen. Ni vet, man vill ju få användning av bilderna man har, kunna blogga dem. Men vad är det för mening med att bara lägga ut en massa zombiebilder? Nä just det, inte mycket. Man måste hitta på nåt - nån twist liksom. Så nu kommer den, den tillkämpade twisten:


Titta, det är ju den store tjocke, men något tunnhårige zombien från "Plan 9 from outer space". Men vad skulle hända om han blev kär i, och lyckades få sitt blod tillräckligt varmt för att....

...para sig med zombietanten från "Dawn of the dead"? Vad skulle gå i arv? Man ärver väl håret från mödernet har jag hört, men något genomslag från faderns sida borde väl frisyren få. Båda är ju ganska tjocka som sagt. Barnet borde väl i vuxen ålder ärva denna fetma? Nå, resultatet kan nog bara bli ett:

Nä, nu var jag rätt taskig. Göran Greider är ju allt annat än en zombie. Vaknare person än honom får man antagligen leta efter (tycker jag). På tal om att leta efter - var är Göran nu?


Inga kommentarer: