lördag, december 04, 2004

Oj vad bakis jag är

Bloggmiddag igår. Bengt, Monica, Mattias, Sara, Chadie och Emma var med. Eller middag förresten, alla åt inte, däribland jag. Men det borde jag nog ha gjort.



Vi började på Kvarnen. Men där var det rätt stojigt och dåligt med bordsplats, så vi förflyttade oss till Malmen. Redan under flytten dit tyckte jag mig märka av en viss rundhet under fötterna.



På Malmen fick alla plats, och t.o.m Emmas syster dök upp och hälsade på (hon bloggar inte - vad har hon att dölja?). Allt var mycket trevligt. Jag antar att jag blev riktigt full....eller antar - jag blev det. Hurvida det märktes på ett positivt eller negativt sätt får framtiden visa. Hell, det kanske inte märktes alls (jodu, intala dig själv bara).

Jag pratade och pratade och kände att det var trevligt att alla var så trevliga, jag menar, de kunde ju ha varit otrevliga. Och här sitter jag med tungt huvud nu. Läs mer vakna rapporter hos Chadie eller Bengt.

Inga kommentarer: