Om du känner att du skulle vilja veta varför saker du betalar för inte fungerar kan du ringa Telias vd Anders Igel och fråga.– Våra kunder är absolut välkomna att höra av sig till oss om de har frågor, säger Susanne Sturmhoefel.08-504 550 11 går direkt till Igels kontor. Hans sekreterare som svarar är hjälpsam och vänlig mot alla företagets kunder.Men använd för säkerhets skull en fast telefon – mobilnätet kanske är utslaget igen.Men hur sjysst är det på en skala? Nu tror ju jag att det numret lär vara ändrat vid det här laget, och är det några som lätt kan ändra åt sig själva så lär det väl vara Telia. Jag tänker inte prova, för jag tänkar på att: hur kul är det egentligen för sekreteraren att sitta där och vara trevlig? Inte särskilt skulle jag tro.
Man kommer ändå aldrig åt cheferna, hur man än ligger på. Jag tror att det helt enkelt är bättre att byta leverantör än att klaga. Jag hade själv stora problem i fredags. Telefonen funkade inte. Naturligtvis trodde ju jag att det var min egen telefon som krånglade, så jag slog på den och började pilla med batteriet och minneskortet. Jag var till slut nära att slänga skiten.
Om jag berättar det för sekreteraren, vad skall hon göra åt det? Jag önskar att jag hade Comviq i stället, men telefonen är låst till Telia. När låset går upp byter jag. Bättre det, än att ringa sekreteraren tror jag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar