torsdag, januari 06, 2005

Den onödiga posten



Ja jo, det här är möjligen den onödigaste posten jag har skrivit. Jag ville skriva så jag gick in på Aftonbladet Nöje för att hitta inspiration. Hittade naturligtvis inget. Jag vet, det är lite som att bajsa, man måste vara bajsnödig, annars går det inte.

Nåväl, jag hittade i alla fall den här bilden. Vad är det för speciellt med den då, utom att den föreställer tre fjantar? Jo, de har munnarna i tre olika lägen. En har munnen stängd, en har munnen öppen och en har munnen halvöppen. Intressant va?

Alltså, kattbloggar må vara ointressanta för alla utom de närmast sörjande, men den här posten kom i alla fall upp i nivå.


Appdejt: I kommentarerna till den här posten påpekar Eva-Lena (Eva-Lenas Loggia) att "Svenska TV-kändisar som fyllt 35 och inte jobbar med musik brukar nästan alltid gapa framför kameran".

Inga kommentarer: