tisdag, mars 22, 2005

Teveteve

Kan ju inte bara sitta och tjata om hur jag försöker bygga om min blogg och misslyckas med det. Måste sticka emellan med nånting annat. Tänkte först berätta om hur jag passerade ett pingisbord häromdagen och om hur detta skapade en liten minnes-tsunami, men jag tar det där om Teveteve istället.

Jo, jag fick ju stå och vara studiovakt igår, man måste ju variera sig lite. Jag känner att mitt liv har gått rätt mycket i stå på sistone och att hoppa in på lite olika grejor kan ju kanske vara medicinen.

Förresten, nu när jag tänker på det så är det inte mycket att säga; skämt dras flera gånger på raken för att få det rätt, och applåder spelas in i förväg för att saxas in på lämpliga ställen sen. Ja, tv ni vet,
gå dit själva och kolla.

Förresten har PCL Linkdump slutat pinga svenska sidor, så gå dit och bokmärk.

Inga kommentarer: