onsdag, mars 23, 2005

Videoförmiddag

Sitter och glor på video - Hig Fidelity. Borde gå upp och ta en dusch och raka mig, kanske röja lite i tvätthögen. Tog en paus från tittandet för att göra allt detta nyttiga; kom bara till datorn. Bloggar lite. Det är som att inspirationen inte vill infinna sig när jag är hemma, det är så mycket som tränger sig på hemma - ansvaret, livet. Funkar bättre på jobbet.


Just nu, och sen en tid tillbaks, har jag varit så jävla trött på mig själv. Antagligen beror allt omtrixande med bloggen på det. Men att göra viktiga saker i vardaglivet, sånt man måste hinna med att göra, ansvar som skall tas, det har jag tydligen ingen ork för. (Åh vad jag hatar att blogga så här).


Tänk om man skulle ringa Kanal 5. Säga till dem: "Hörrni, jag har en idé. En ny variant av Extreme Makeover - fast med hjärnan. Ni stökar runt bland vindlingarna, byter ut och bygger upp. Tar bort och rensar upp. När man är klar är man en ny människa - en bättre, modernare, flådigare".

Inga kommentarer: