måndag, april 04, 2005

Fjantig slipspryl

"The Best Thing to Happen to Men, Since Women!" är den slogan som skall mantras in i ditt huvud tills du skaffar detta slipslås. Har man hört något så töntigt? Inte jag.

Tie Lock heter firman och produkten. Som grafiken visar så klämmer man fast slipsen i skjortan underifrån, istället för med en vanlig slipsklämma - både över och underifrån.

Den som tycker att jag förklarar dåligt kan titta på
en liten flashfilm (nere till höger) - som avslutas med att Tie Lock-användaren suger till sig en tjej när han visar upp sin pryl.

Att hålla på att larva sig med slipsen hit och dit känns väldigt 80/90-tal tycker jag. Jag tycker att slipsar är fjantiga över huvud taget förresten; jag måste ha slips på mig i jobbet, och det suger (dock inte till sig tjejer).

Inga kommentarer: