fredag, april 15, 2005

Virtual Bartender

Först försökte jag beställa Absolut vodka, men de skakade bara på huvudet. Mjölk och vatten var också tji. Sedan började jag förstå att det inte var beställningarna som var det viktigaste utan tjejerna som bartendade. Så jag provade med smått gubbsjuka: "Dance for me", och jovisst, det funkade.

Av rubriken förstår alla att detta inte är självupplevt IRL. I mina Bloglines-prenumerationer har jag en lina till NSFW-sidan
Fleshbot, och det var där jag hittade Virtual Bartender. Fleshbot listar en massa beställningar, eller kanske ska man kalla det - ickebestänningar, som man kan knappa in:
ashlee sing * beer pour user trisha * beer pour user lisa * maid wipe * fight * gun fight * jedi fight * henderson * beerdotcom * burzynski * banana eat * frank * blackjack * chicken choke * breast compare * nipple * martialart * hair * breast show self trisha * psycho scare * fire blow * light *strip* topless*remove * strippe r*seduce* thong * shirt * clothe * rolling * card * poker * dance * strip trisha * strip lisa * cat fight * hair pul l* wild * butt * bend * magic * breast scale * breast rub * kiss * barbie play * jug pour * servicemen salute * supermodel * jump * butt show * can show * tetley * baltica * coors * heineken *c reemore * canadian * tuborg * can get * shirt remove

Norrlands funkar inte by the way (men prova: star wars).

Inga kommentarer: