tisdag, maj 17, 2005

Moderat-Emma

Via Sblogg hittade jag till Stockholmsmoderaternas hemsida. Där inne fanns det en Emma som svarar på frågor. Jag började med att fråga om hon var Mine-Emma:



Emma: Jag är Emma och ingen annan.
Jag: Ok, har du nån blogg då?
Emma: Jag vill prata om Moderaterna i Stockholmsregionens politik och organisation. Ska vi hålla oss till det ämnet?
Jag: Okej, men jag stör mig på tröjan. Kan du ta av den?
Emma: Tyvärr förstår jag inte vad du menar. Om du registrerar dig kan vi skicka dig svaret på din fråga inom några timmar.
Jag: Vad får jag om jag registrerar mig?
Emma: Jag är osäker på vad du menar. Välj mellan alternativen nedan.
(www.nejtillbiltullarna.nu)
Jag: Biltullar är bra!
Emma: Jag är osäker på vad du menar. Välj mellan alternativen nedan.
(www.nejtillbiltullarna.nu)
Jag: Who is Moe the Rat?
Emma: Jag är osäker på vad du menar .....

Inga kommentarer: