söndag, juli 24, 2005

Barba med mera

Seså, dumpa all gammal kitsch du har i lägenheten och fyll på med fina Barbasaker istället. Gå in på Sundsvalls Järn och beställ. Där hittar du Barbamama i tåligt material såväl som Barbapapa i dito. Samtliga medlemmar i Barbafamiljen finns som staty, utom Barbaskön, för han är ju hårig, och det kanske inte går att tillverka något hårigt i tåligt material. Dessa 48-centimetersfigurer kostar 1695 spänn vilket ju är rätt dyrt, men notera att vissa figurer tycks kosta endast 0 kronor.
---
Jag funderade lite när jag var ute och cyklade idag. Förflugna, förhudade eller fördömda tankar, jag vet inte. Det jag funderade på var: vilket är att föredra - Att vara en loser i sina egna ögon men inte i andras? Eller att vara en loser i andras ögon men inte i sina egna? Jag vet inte - tänkte bara.
---
Om man har lite svårt att somna (som jag har nu), så har jag ett tips: Ställ in eran Windows mediaspelare på spela upp --> upprepa, och sätt er och
glo på denna.

Inga kommentarer: