fredag, augusti 12, 2005

Jobbig tillvaro

Jag är inne och läser hos Aftonbladets sexolog - "Fråga linn".
Jag ock min sambo har haft en del problem med vårat sexliv ett tag nu. Det bottnar i att jag inte har lust. Det finns en del saker jag inte kan prata med min sambo om, bl a att jag tappar lusten till att ha sex när jag hela dagarna ser honom gå omkring naken och allt tjat om snoppen… snoppen hit och snoppen dit... Det gör att jag tappar lusten. Är det konstigt? Han tar fram snoppen och daskar mig på armen/benet när jag ex står och lagar mat och han pratar om den i tredje person. Men jag vågar inte säga nått då han kanske misstolkar och tror att jag inte tänder på han. Vad ska jag göra? /Lillan

"Han tar fram snoppen och daskar mig på armen/benet när jag ex står och lagar mat". Ha ha! Fan vilken jobbig tillvaro. I mitt nästa liv vill jag inte återfödas till Lillan. Hellre ... ja, vad som helst.

Svaret är förresten som alltid hos sexologer - trist, mesigt och ointressant.

Inga kommentarer: