tisdag, november 22, 2005

Blandat smått och gott

En rätt märklig forumtråd, hittade jag på det här forumet. De diskuterar Lill-Babs:

Lill-Babs på Skansen
Vem kan tro att denna paranta kvinna är 67 år gammal. Men det var märkligt vad hennes bröst var stora och fasta. Djupt urringad och inget daller. Har hon silikon?

Re: Lill-Babs på Skansen
visst är hon sexigast i världen trots sina 67 år, ...

Re: Lill-Babs på Skansen
helt underbar kvinna, skulle inte tacka nej....

Re: Lill-Babs på Skansen
Efter vad det ryktas tackar hon nog inte heller nej...

Re: Lill-Babs på Skansen
då kanske jag skulle försöka få till det med henne....

Re: Lill-Babs på Skansen
Javisst, sexig på scenen. Men det finns ett foto p...

***
Sedan har jag hittat lite annat smått och gott.
Här hittade jag barnkläder från svunnen tid.

Förra sekelskiftet
1910-talet
20-talet
30-talet
40-talet
Barnkläder från 50-talet
Barnkläder från 60-talet

***
En
beppe-sida hittade jag också. Jag plockar godbitarna.

Beppes böcker
Tidskrifter med Beppe på omslaget
Beppes skivor

Inga kommentarer: