tisdag, december 27, 2005

Rätt ansikte - fel kropp

Jamen vad kan jag säga - jag gillar verkligen att sätta fel ansikten på rätt kroppar och tvärtom, det är som en hobby. Jag är inte särskilt bra på det - det är nog så att jag klipper och klistrar hellre än bra. Men jag tycker det är kul.

Jag vet att det är elakt, och jag har nog en elak ådra i mig. Problemet är att jag inte har något forum att lägga bilderna i, och de kan ju inte ligga och skräpa i datorn; när jag har gjort en bild så slänger jag den direkt.

Ibland blir det snuskigt. Ibland blir det bara (i mina ögon) komiskt. Göran Perssons ansikte skulle förresten sitta som en smäck ovanför bilringen där. Det blir alltid plumpt.

Det finns ett talesätt (som nyblivna föräldrar ofta kör med): "Kärlek vill barn". Det går att göra om det talesättet: "Photoshop vill fejkbilder".

Men jag har som sagt inget ställe att posta bilderna till. Jag har skrivit den här frågan förut: vet någon något ställe eller forum? Men jag har aldrig fått nåt svar. Det finns ju
utländska varianter (nsfw), men hur kul blir Göran Persson där?

Inga kommentarer: