söndag, januari 22, 2006

Bloggträffen igår

Om man ska blogga om en bloggöl - eller bloggträff, som det tycks heta nu för tiden - så ska man nog göra det samma kväll, annars är man dömd att upprepa vad andra redan har sagt. Så jag säger inte mer än att jag hade trevligt, och att jag tror vi var fler än vanligt:

Bengt, Frihetens Vingar
Tommy Jensen, Pappablogg
Anna Toss & Co
Rosemari, Kulturbloggen
KA - Centrifugen
Carina
Björn, Bitis bilderbok
Lotten
Steffanie Müller, Nästa: Bandhagen
Annica Tiger
Angela Müller
Annika Bryn
Gustaf Gustafsson

De flesta har skrivit något. Och Björns bloggservett var grym som vanligt. Egentligen borde jag susa runt och skriva tack för senast nu, men ungarna har kompisöversovningar här, så det pockas om datortid bakom min rygg. Så tack för senast alla ni som var med.

Inga kommentarer: