lördag, januari 14, 2006

Dissa mig!

Jag har nog aldrig fått en elak kommentar. Och jag har aldrig hittat en blogg som har skrivit illa om mig. Däremot har jag fått en hel del berömmande och snälla kommentarer. Och ibland har jag läst saker som har gjort mig glad och smickrad. Gott och väl.

Men ingen har fallit ut mot mig. Ingen har attackerat. Ingen har haft modet att vara pojken i Kejsarens nya kläder (Där gjorde jag mig visst till kejsare - till och med jag håller på). Jag vill åtminstone nån gång i min bloggkarriär få känna kulregnet över skallen.

Kritik - ge mig kritik. Ge mig onyanserad och generaliserande och rent orättfärdig kritik. Det måste gå att hitta taskiga saker att säga om mig. Jag vet att jag måste ha skrivit retfulla och töntiga grejor ibland, och som nån har stört sig på. Fan - jag tycker att jag har det.

Låt mig få känna på. Hit me! Hit me hard!

Inga kommentarer: