fredag, februari 24, 2006

Jag frågar om ursäkt

Jaha, då har han klivit fram då, den hemske S-mailaren. Och naturligtvis kan man på sossarnas hemsida läsa ett tråkigt och förutsägbart ursäktsbrev. Jag menar - ett sånt brev blir ju mycket roligare om man tar sin översättare och gör om det till engelska, och tillbaks till svenska igen:

Jag frågar om ursäkt

I anslutning med e-posten som överförd från det sociala demokratiskt gruppera brädets server önskar till den I-något att säga efter:

- Jag önskar att fråga Fredrik Reinfeldt med familjen, moderaterna, och också min gruppera vänner i socialdemokraterna om ursäkt. Under min föräldraledighet erfarit I en frustration, sedan jag tänkte att det enda varje socialdemokraterna som kontrollerades in massmedia.

- Jag förstår nu den min metod naturligtvis var djupt omoraliskt och slagits mot politiken och härskar som finns på workplacen. Jag gjorde för att tipsajournalisteren om rykten som jag snappade upp, det willed Iet naturligtvis har inte gjort. Detta var min egen insats och I som gjordes den på egna bevågen. Är den helt fla vägen att bära ut politisk aktivitet. Jag agerade mycket av omdömeslöst och är frankly ledsen för.

- därför takes I som anställdtjänsteman den yttersta följden och avbryter sig myself från min anställning. Jag skar inte give några extra kommentarer till massmedia, sedan jag behöver tid för att reflektera.

Matss Lindström


2006-02-24 16:12

---
Andra bloggar om: ,

2 kommentarer: