Hos Beta Alfa 2.0 läste jag att det här klistermärket sattes i handfat på biografer, restauranger och offentliga toaletter i nio belgiska städer och i Mexico City. Detta för att uppmärksamma "2006 World Water Forum".
Jättebra - jag älskar såna här kreativa reklamlösningar. Men jag undrar om de har tänkt på en sak. Jag menar, fattar de inte att folk kommer - kommer inte kunna låta bli - att rycka loss dem, och placera dessa klistermärken på alla andra ställen de kan tänka sig.
Förstå hur många av dessa bilder kommer att sitta i urinoirer och för stunden uppborrade glory holes. Men det kanske bara är jag som är cynisk.
---
Andra bloggar om: reklam, cynism
3 kommentarer:
magnus: Idag hade jag nog kunnat hålla mig ifrån att göra egna kreativa lösningar, men när jag var yngre hade jag inte kunnat låta bli.
Det ju finnas en hel del yngre där ute :)
magnus: det sägs det. ett jävla släkte de där unga.
Skicka en kommentar