torsdag, april 20, 2006

Den senast halvtimmen

Ja vad har jag pysslat med då, den senaste halvtimmen? Jo, utanför fönstret är ju vädret riktigt deprimerande, och för att mota depp-Olle i grinden så har jag dykt in i dataskärmen.

Jag har hyfsat till
min startsida så att det ska bli mindre skrivande när jag surfar, och mer mustryckande istället. Och så har jag skapat ett gäng Google Alerts också, på några väl valda ord och meningar. På det viset får jag ett gäng mail jag kan läsa, och känner mig då populär.
---
Andra bloggar om:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sandra: Mitt behov av bekräftelse är enormt.

Anonym sa...

jag får så mycket mail på jobbet men det får mig bara att känna stress och att jag får jobba mer.....


fast om jag inga fick skulle det troligtvis kännas tomt.....

Anonym sa...

el: Jag får också mail på jobbet, men de säger ju bara att jag måste göra en maassa saker. :-(