tisdag, april 04, 2006

Google Sets



Google Sets är en "fortsättare" kan man säga. Det är en sak som sätter ihop ett set, baserat på de första orden man skriver in - i en slags logisk ordningföljd kan man säga (Piiip - upprepning). Ungefär som såna där IQ-test jag ibland försöker mig på (och alltid misslyckas med).

Skriver jag till exempel in Sun och Clouds, så lägger Google Sets till Wind, Moon och Rain och så vidare. Det hela blir till Google-länkar såklart. En ganska bra grej när man vill hitta sidor inom ett visst område.

Här är några sets som jag gjorde:
Kroppen. Frukt. Filosofer.

Gör man, som jag gjorde, ett set om kroppen, så riskerar man dock att skörda snusklänkar. För jag började med Head och Hair, och Google Sets fyllde i slutet på med Flavored Pussy och Jumbo Tits.

---
Andra bloggar om:

2 kommentarer:

crrly sa...

"Flavoured"?!!!

I USA har de ju trosskydd etc med rosendoft, men...

Anonym sa...

crrly: Ja, trosfrågor är stort i USA.