tisdag, april 04, 2006

Tisdagsdepp

Det här var konstigt. I normala fall brukar jag få nåt slags anfall av deppighet på fredagseftermiddagarna, men istället kom det nu. Förut var jag ledig onsdag, lördag och söndag. Nu är jag ledig måndag, lördag och söndag. Kan det bero på det, att jag har rubbat mina hjulspår lite grand?

Men det är ingen fara. Den där deppigheten har jag vant mig vid. Den brukar komma en gång i veckan och vara ett par timmar. Sen går den alltid över. Bara lite konstigt att den kom idag. Bloggande hjälper har jag märkt, och det är därför jag skriver nu.

---
Andra bloggar om:

9 kommentarer:

Martin Klasch sa...

Hej Johnny Depp! Ledigt lördag, söndag och måndag!! Vilken grej! Perfekt!!

Anonym sa...

p-e: fast jag har långa arbetspass - 10 repektive elvatimmars.

crrly sa...

*s* Johnny depp... Det var ju nästan bra... :)


Lyssna på musik! :) Jag ska slänga ut lite i bloggen strax.

Anonym sa...

crrly: jag ska lyssna.

Anonym sa...

Jag hade också lite fredagskänsla idag. Kan det vara solen som tittar fram?

Anonym sa...

många som haft en sunkig tisdag idag , inkl mig är detta 3:e bloggaren idag som det varit utför med.

tisdagen är den dag som borde strykas ur kalendern

Anonym sa...

desirée: Där jag bor tittade den inte fram - det var rätt grått.

el: Faktiskt. Tisdagar är det nya deppet.

Anonym sa...

Kompis, du behöver en Fukitol. :)

Anonym sa...

Petter: Ha ha - den såg smarrig ut.