lördag, april 15, 2006

Tre år


Idag har jag bloggat i tre år.
---
Andra bloggar om: ,

24 kommentarer:

Ilva sa...

Grattis! o glad pask samtidigt.

Anonym sa...

*sjunger* Congratulations and celebrations! Själv har jag bloggat i... fyra månader! Inte lika imponerande.
May you blog for many years more!

josephzohn sa...

Grattis Påsk.
Du är tre blogdagar äldre än mig.
Fantastiskt!

jimmyroq sa...

Grattis! Känner mig grymt efter som gjort det i typ 3 månader :-)

Elisabet. sa...

Vilken tur för oss!
Hoppas du fortsätter tills du sitter på hemmet.

Jessica sa...

Grattis, själv har jag en månad kvar tills treårsdagen :)

Anonym sa...

Ojdå och det på självaste påskafton! Då får man klämme till med både ett Grattis och En Glad Påsk!

Anonym sa...

ilva: Tack. :-)

sentenser: Jag gillar faktiskt din blogg. Läste en hel hög poster igår.

josephzohn: Gammal är äldst. ;-)

jimmyroq: Äsch, bloggandets själ och mening är ju att det ska vara ett enda NU.

elisabet: Just nu sitter jag I hemmet - mitt.

jessica: Kul! :-)

angela: Tack. :-)

Anonym sa...

Grattis! Vad fort det gick!

/Mats - Klocklös

Anonym sa...

Mats: Tiden går fort när man har kul.

Anonym sa...

Oh Johnny boy, tackar! Jag har utvecklat något av en blixtförälskelse i din blogg och då är det extra kul att få trevlig respons! :)

Anonym sa...

sentenser: va bra. :-)

Monica: Ja tre ... de två första åren vegeterade du i väntan på mig.

John Eje Thelin sa...

Grattis, Johnny. Må du inte sluta blogga förrän du stupar över tangentbordet många decennier fram i tiden.

Anonym sa...

grattis grattis - och glad påsk =)

Linda K sa...

wow, grattis!

Anonym sa...

John: Tack, men det där lät ju samtidigt lite tragiskt.

h-sara: Tack, glad påsk.

linda: tack. :-)

Martin Klasch sa...

Grattis i efterskott! Närmar mig ett år. Där ligger man i lä!

Anonym sa...

p-e: du fann ändå din form jäkligt snabbt.

mrdantefontana sa...

Wow. Grattis. Snart dags för fyraårskontroll då.
:-)

Anonym sa...

mrdantefontana: Jupps, jag har ett år på mig att plugga.

crrly sa...

Grattis!

Anonym sa...

Crrly: tack.

Anonym sa...

Senkommet - som alltid - men hjärtligt menat grattis!

Ska byta namn på bloggen till Blind sengångare.

Anonym sa...

Jonas: Tack. :-)