lördag, april 15, 2006

ICY SPICY LEONCIE -ICELANDS HOTTEST POP SECRET

Jag hittade (via) en isländsk sångerska som heter Leoncie.
This Incredible Icelandic artist is one of a kind. LEONCIE has been described as an Unpredictable, Dynamite Cocktail. She’s also known by artist names INDIAN PRINCESS LEONCIE, and ICY SPICY LEONCIE. She has performed in many different countries,she sings in several different languages.
Hemsidan ser ut som skit, men där hittade jag i alla fall ett par låtar: "Wrestler" och "Sexy loverboy".
---
Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gud, hon skrämmer skiten ur mej!
Hon ser ut som en she-male på steroider som snarare sysslar med wrestling än skönsång.

"SATAN CITY IS ABOUT AN EVIL PLACE,IN ICELAND, CLOSE TO THE KEFLAVIK AIRPORT, WHERE THERE ARE EXTREMELY, HATEFUL, JEALOUS AND REPULSIVE PEOPLE, FILLED WITH SADISM AND RACISM AND NOTHING POSITIVE OR GOOD IN THEM. THIS SONG HAS A GREAT MUSIC VIDEO."

Ok, man ska inte bråka med den här tjejen!

Anonym sa...

sentenser: Nä verkligen inte. Jag trodde också att det var en kille först.

mattiasg sa...

jag tycker att hon ser väldigt bra ut på att sjunga.

Anonym sa...

mattiasg: Jo, det hänger på utseendet.

Elisabet. sa...

Och hästen har stängt munnen ser jag .. han blev kanske mållös vid åsynen av den här något ekivoka madamen ..-)

Anonym sa...

elisabet: ja just det - ekivok var ju ordet jag letade efter.