onsdag, maj 03, 2006

Tarmsköljning

Via mina egna Google Ads hittade jag till en sida som verkade handla om tarmsköljning. Ja, kinesisk handanalys, healing och allt det där också, men mest om tarmsköljning. Hur seriöst och fint sånt där är får var och en bestämma själva - personligen hängde jag upp mig på sidans logga.



Vad är det för något? Är det en svart måne och en sol? Är det ... ja det vete tusan. Det jag tänkte på var tarmar. Den vänstra, igensatt och förstoppad och i behov av skyndsam sköljning. Den högra kanske är en trevlig och frisk tarm. Troligen ska det inte föreställa tarmar, men det var vad jag tänkte på.

---
Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

Ilva sa...

vad du ar kroppslig i dag da! haller dock med om din tolkning...

Anonym sa...

ilva: Jag kanske uttrycker mig lite kroptiskt idag.

Martin Klasch sa...

Svartvinbärssylt och Quiche Lorraine

Anonym sa...

p-e: Quiche Lorraine är för övrigt en bra B-52's-låt