fredag, juni 16, 2006

Azlan, by the way



---
Andra bloggar om: ,

8 kommentarer:

Sanna sa...

Haha ibland tror jag att det finns wv humor

Anonym sa...

haha - jag får aldrig såna kul... nu tillexempel ska jag knappa in hvoeinvf - inte någe vidare...

jimmyroq sa...

Jag funderade just på om det finns någon fejkad captcha-font att ladda hem, men jag hittade inget. Lite synd, jag hade tänkt skriva ett helt blogginlägg med captcha...

Anonym sa...

sanna: Det gör det. :-)

h-sara: Inte jag heller förut, men de har börjat komma nu.

jimmyroq: Du kan ju samla på dig en miljon captchas, och sen klippa ut ett gäng bokstäver.

Lotten Bergman sa...

Nu håller jag andan och för öronen samt läser med stängda ögon. Jag vill inte att det ska finnas en fejkad captcha-font! Allt i hela världen ska vara på riktigt!

tviqieu ... tycker inte om att stå i kö?

Anonym sa...

lotten: Nä, en fejk skulle ju ta bort nöjet.
brfoud - Beer Food.

crrly sa...

:D

Anonym sa...

crrly: har bara sett tv-versionen.