fredag, juni 16, 2006

Bloggtips version 3

Den största fördelen jämfört med andra ställen där bloggar kategoriseras (ex. nyligen.se/tema/) är att på bloggtips.se så kategoriseras bloggar både automatiskt (mha etiketter från bloggar.se) och aktuellt (endast den senaste tidens etiketter analyseras). Det betyder att bloggtips.se kategoriserar bloggar efter vad de verkligen skriver om i inlägg, inte vad de generellt säger sig skriva om i en föråldrad presentation på någon portal.


Bloggtips.se har fått ny och förbättrad skrud. Och det där "kategoriserar bloggar efter vad de verkligen skriver om i inlägg, inte vad de generellt säger sig skriva om" är ju riktigt bra, eftersom man själv sällan vet vad man egentligen skriver om.

Läs mer på Johans blogg-blogg.

---
Andra bloggar om:

4 kommentarer:

schmut sa...

suveränt. egentligen brukar jag skriva om mode även om jag maskerar det med en massa 'vad stod i tidningen idag' nonsens. tur att någon kommit på mig

Anonym sa...

schmut: Det är mer glam och gala över mig: "Eurovision song contest 2006"

Anonym sa...

Äsch, jag orkar aldrig med att skriva etiketter iallafall. Det är bättre med knuff.

Anonym sa...

Desireé: jag tycker det är ett nöje att skriva dem.