tisdag, juni 20, 2006

Google Blog Search kommer till användning

Idag skriver jag min sista "Jag - bantaren". Anledningen till att det blir den sista är att jag går på semester till midsommar och därför inte har tillgång till den våg jag har använt mest hela tiden. Jag ska väga mig vid halvtvå-tiden idag, och skriver den sista efter det.

Jag hade tänkt sammanställa dessa poster - 19 stycken blir det sammanlagt - till nån slags hemsida. Det vore liksom skönt att ha dem på ett ställe. Google Page Creator hade jag först tänkt köra med, det verktyg jag använde till
min WV-sida. Men den är allt annat än smidig. Dessutom blir det rätt fult.

Men så kom jag på det. Jag sätter ihop posterna till en post här, och jag använder
Google Blog Search, närmare bestämt "inposttitle". Eftersom det står "Jag - bantaren" i alla poster kan jag göra så. Dessutom får jag då på köpet ett litet intro till posterna. Bara att klippa och klistra alltså. Det blir bra.
---
Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: