måndag, juni 19, 2006

Guldkorn

Om man känner att man är tillräckligt hårdkokt för att stå ut med lite naket och sånt kan jag rekommendera bloggen apan visar allt. Där finns bilder och inscanningar på kända och "kända" personer (personer=kvinnor). Många av dem känns jävligt oväntade, i alla fall om man är lite yngre. Eller som jag, har kort minne.

Att se, numera kitsch-änglar-försäljande Christina Schollin, så som på bilden bredvid känns oväntat. Eller varför inte Carola med en hand på bröstet. Den bilden skulle nog inte kunnat ha tagits idag. Man får sålla lite med blicken inne på "apan", men där finns många riktiga guldkorn.
---
Andra bloggar om: , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Känns konstigt att praktmamman till syskonen Wahlgren inte har vett nog att ha tjockare tyg på sig :P

Word Verification: lofwg

crrly sa...

Vilken konstig Carolabild. Den ser ut som en affisch?!! Var den med i Okej tro?!

qvitnaq = Det QVITtar om du är NAQen. Äh, långsökt?

Anonym sa...

dawnlord: Det kanske var vrmt vid just det fototillfället.

crrly: Väldigt konstig bild.
Passande Wv.

mrdantefontana sa...

He he! Ja, den bloggen har jag följt med stort nöje nästan ända sedan den startade.
:-)

Anonym sa...

mrdantefontana: Som jag sade - en guldgruva.

Anonym sa...

Fast jag fattar inte varför inte en enda av herrarna är namngivna. Särskilt nyfiken är jag på skäggot som stirrar så tomt framför sig över De Geer-Bergenstråhle - vem är han?

Anonym sa...

anna: Ricky Bruch?

Anonym sa...

apansson: Ah! Tack.