söndag, juni 25, 2006

Midsommarbilder

När jag gick och lade mig igår hade jag varit uppe i trettioåtta timmar. Tröttheten kom och gick med jämna mellanrum. En sak lärde jag mig då, och det är att kaffe inte hjälper mot extrem trötthet. Mot slutet var jag inne i en piggperiod, men jag gick och lade mig ändå för säkerhets skull. Kroppen kan ju paja.

På tal om paja så räckte två små midsommarfotbollsmatcher på vardera fem minuter för att knäna ska kännas svullna och pajade idag. Barfota på gräs och utan uppvärmning gör så med mina knän. I övermorgon kommer det vara bra vet jag av erfarenhet.

Kunde det bli bättre väder än det blev på midsommaren i år? I Rimbo där jag var kom bara en fem-minuters-skur. Det var allt, men å andra sidan kom den när jag höll på att sätta upp tältet. Nåväl - mest för närmast sörjande såklart, men ändå: Här är lite bilder från midsommarafton.

---
Andra bloggar om:

4 kommentarer:

CV sa...

Ser ut som om ni hade riktigt kul.
Synd vi inte visste att ni skulle spela fotboll, då hade vi åkt dit och våldgästat er och försökt göra mål:)
RS
kulturbloggen.com

Anonym sa...

cv: Det hade varit som tyskland mot sverige, och vi hade varit tyskland. ;-)

Anonym sa...

Härliga bilder!

Anonym sa...

angela: Sköna att titta på när höststormarna yr.