tisdag, juli 18, 2006

Lite om Putfile



Nu kan man, läste jag alldeles nyss, även bädda in Putfile-filmer på bloggen. Inte alla filmer ännu, men de fortsätter att fixa till filmerna vartefter. Här är embedded-avdelningen. Och här har jag bäddat in en film som visar mig själv när jag en gång var jävligt pissnödig och stod och väntade utanför en futuristisk Bajamaja.



Om sanningen ska fram så är det mest skitfilmer på Putfile, men man kan ju även stoppa in andra grejor där:


What Files Can I Upload When I Register?
Images: .jpg, .jpeg .gif, .png Max Size - 2MB Number of Uploads - Unlimited
Video: .wmv .avi .mpg .mpeg .mov .asf .asx .mp4 .3g2 Max Size - 25MB Number of Uploads - Unlimited
Audio: .mp3 .mid .wav .midi Max Size - 25MB Number of Uploads - Unlimited
Flash: .swf Max Size - 25MB Number of Uploads - Unlimited
---
Andra bloggar om:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan ju tycka att den sprattlande mannen borde gjort sig av med de där extrakilona som han bär på. Å andra sidan så vet jag inte hur han såg ut när han en gång började leka på dansmattor...

Anonym sa...

Snacka om att vara lätt på foten!

Anonym sa...

thpmaz: Det där kanske var rivstarten på en hård bantning.

salt: Eller snarare rund under fötterna - och över.