lördag, augusti 05, 2006

Fel - rätt

Hmmm ... typiskt en sån halvtråkig liten sak som man skulle kunna blogga om. En rubrik i en kvällstidning som jag läser fel. Jag tittar inte så noga, gluttar liksom bara till på rubriken. Det är nåt slags maraton, och jag får för mig att det står onani-maraton. Antagligen står det väl nåt annat - ett stadsnamn, kanske Ontario? Det är inte så noga.

Jaha. Vad kan man hitta på om det då? Jag kanske borde hitta nån kul bild som kunde illustrera det jag eventuellt kommer på. Men hur hittar man en bild som ska illustrera ett onani-maraton? Det är nog svårt utan att det ser alltför porrigt ut.

Äsch. Jag kommer inte på nåt. Jag får gå tillbaks till "artikeln" och se efter om jag möjligen kan koppla stadsnamnet till onani. Svårt, men det kanske går. Läser rubriken mer noggrant den här gången. Vad i ...?!
---
Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: