tisdag, augusti 01, 2006

Magdalena Forsberg hängs/hänger ut

Aftonbladet skriver om att "Magda hängs ut på sexsajt". De kunde lika gärna ha skrivit: "Bröstet uthängt på Magda", för det var det som hände. En finsk journalist halade fram kameran och förevigade uthängningen på bild.

Man kan leka att man har någon slags moral, och sitta och oja sig över det Aftonbladet skriver. Eller så kan man leta upp bilden. Aftonbladet vill verkligen att man gör det. De vill verkligen lägga ut bilden själva, men de känner att de inte får.

Naturligtvis kan man vara duktig och söka reda på bilden den hårda vägen, eller så kan man vara slö och gå till nåt
Flashbackforum. Jag valde den lätta vägen. Tryck på bilden uppe till vänster så kommer ni till "uthängningen". Men tänk på att det är taskigt mot Magda. Eller se det som ett test av din personliga moral,och låt bli att trycka. Egentligen är en bröstbild inte särskilt snuskig - det är Aftonbladet som är det (kanske jag också).
---
Andra bloggar om: , ,

13 kommentarer:

Anonym sa...

Jag klarade av att inte kolla på bilden. Kräver ingen hög moral. Det är bara att vänta ett halvår så har väl hon också vikt ut sig alldeles frivilligt.

Anonym sa...

Vet inte vem Magdalena egentligen är men hon ser gammal ut... både hon och tutten. Inte mkt att hänga i granen där :-)

Anonym sa...

Hon verkar inte så blyg och uthängd tycker jag. Det kanske var ett medvetet drag som startskott för en ny karriär? Alla går ju omkring med kameror idag.

Ilva sa...

men om man sliter av sig trojan sa dar MITT BLAND FOLK sa tror jag inte att man bryr sig om nagon ser brona pa bild. kunde lata bli att titta hur latt som helst for som tjej tycker jag att nakna brost har ett begransat intresse.

Anonym sa...

paradigm: Äh, inte en så sportig tjej som hon ... väl?

Mickey: Nu var du elak. Hon hänger väl med ännu, och har väl goda skäl att brösta upp sig för sina gamla framgångar.

jimmyroq: Den här bilden var tydligen några år gammal. Hon bröt ny mark.

ilva: det man borde intressera sig för är varför Aftonbladet gör sån stor grej av det.

Anonym sa...

med hennes otroligt osexiga stil så behöver man inte se hennes tuttar.

jag klarade av att inte klicka :)

Anonym sa...

el: Innan dagen är slut kommer du att ha tryckt.

schmut sa...

jag förstår inte riktigt vad grejen är? en sportbrutta byter kläder och visar bröstvårtan....who cares? hur kan det ens nå till en sk sex-site? det är ju så osexigt att det inte finns...

men jag fattar inte varför hon bryr sig. ju mer hon skulle byta om utan att skyla sig, desto mindre intressant skylle det bli i fortsättningen

Anonym sa...

Schmut: Antagligen bryr hon sig inte. Antagligen har tidningen ringt upp henne och sagt:
-Nu rasar du väl, Magda? Det gör du väl? Kom igen nu då, rasa!

deltidsharmonisk sa...

Ointressant som fan.

Anonym sa...

deltidsharmonisk: Ändå är det här min populäraste post just nu. ;-)

Anonym sa...

jag klarade mig ifrån att kilcka.

jag kommer säkert att ladda ned bilden från dc++ istället :)

Anonym sa...

el: det kommer du säkert att göra. själv gillar jag fejkbilder snarare än äkta paparazzibilder. men jag känner inte till nån bra sida eller forum för svenska såna.