onsdag, september 27, 2006

Olika saker

Jag läser att en svensk tjej har fått huvudrollen i Species .... IV! Vafan? Jag trodde det bara fanns två Species. Ettan var sådär. Tvåan var sämre än sådär. Hur var då trean - för att inte tala om fyran?

Va, vet du inte vilket tal IV utgör? Jag gör det, upp till tio kan jag, sen tar det stopp. Men
på wikipedia kan man lära sig fler.

På tal om fler så kan man hitta fler tv-serier på nätet än
Simpsons och Futurama: South Park, Family Guy och American Dad.

"Aluminiumfolie är en tunnvalsad plåt av aluminium som används i hem och på restauranger för att .." (
wikipedia). Kolla in det här. En film om hur man gör aluminiumfolie.

Och här, för att avsluta posten, så tänkte jag lägga in en rolig film från Bubblare.se. Men jag hittade fan inget, det fanns inga roliga klipp där.

---
Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

J sa...

Väldigt utbildande om aluminiumfolie! Var kul för jag har alltid undrat (på riktigt) hur det går till. Kändes lite som att se de gamla Pogo Pedagog - rullarna från skolan, om du minns?

Hittade ett inlägg hos dig som jag bara var tvungen att länka till från min blogg. Hoppas det var OK?

Anonym sa...

j: Alltid helt okej.