torsdag, oktober 05, 2006

PIX-EN-ATE

Jag tipsar om PIX-EN-ATE (PXN8). Det är ett litet fotoredigeringsprogram på nätet.

Shan  ActiKolla. Det är den triste Shan Acti. Men kolla in hörnen på bilden. Runda och fina. Runda hörn ger ett lite småproffsigt intryck tycker jag. Och inte bara runda hörn kan man göra med PXN8, utan även ta bort röda ögon, resiza, croppa, fixa skärpa, nivåer och allt möjligt. Det enda bildredigeringsprogrammet du behöver (online, det vill säga).
---
Andra bloggar om: ,

10 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt!

Anonym sa...

ep:
http://tinyurl.com/mtajf

Gammalt konto sa...

Tack för tipset! Smidigt...som man brukar säga. :)

Måste nog ändå säga att min favorit inom detta område fortfarande är Snipshot.

Anonym sa...

sandra: Jag levde på 80-talet den där viktiga åldern mellan 16 och 26. Antagligen blev jag präglad.

Anonym sa...

Robert: Nja, det här var ju, om inte smidigare, så ändå fylligare. Tycker jag.

Plastfarfar sa...

Vi som lever under MS Paint och vill få till det allra lillaste med en bild tackar och bockar.

Anonym sa...

J: *Harkel*

Anonym sa...

plastfarfar: Här
http://www.go2web20.net/
kan man hitta nya, roliga saker på nätet.

ep: Just så känns det.

Anonym sa...

Shan Atci? Du menar väl "barnprogramledaren"?

Anonym sa...

ano: Ja .. typ.